Linkblog

Szerelem Blog

Susy, a nagy szerelmi és lelki tanácsadó blogja. :-) Sőt hamarosan Detlef barátom is beszáll a férfinem képviselőjeként. Azért gyűlünk itt össze, hogy megvitassuk egymás problémáit. Ha szeretnéd hogy rólad szóljon a post, írj a susybaby12 (kukac) gmail.com - ra!

Tipp

Ne a multikat támogasd, vásárolj magyar termelőktől! Én is kiteszek egy ilyen dobozt

Friss topikok

  • Detlef: Kulturált véleménynyilvánításért nem jár kitiltás, bármi is legyen az. :) "Teljesen úgy tűnik az ... (2010.04.20. 12:19) Gáz pasidumák és perverz állatok
  • drywater: Detlef, mikorra várható a bejegyzés folytatása? :) A B verziós herceg tökéletesen illik az önző n... (2010.04.18. 19:31) Párkapcsolati problémák - Miért nem udvarolnak a férfiak?
  • egypercc: Üdv! Szerintem légy vele öszinte és mond el mit érzel. Lehet ez a kapcsolat a végét járja. Én is í... (2009.11.05. 16:45) Furcsán viselkedik a barátnőm
  • Detlef: Én úgy gondolom, ez valahol természetes. Illetve a női egyenjogúság következménye. Ugye régen volt... (2009.10.03. 00:18)
  • susztera: Nem könnyű, de tudni kell különbséget tenni a szerelem és amit Te adott pillanatban, adott lelki á... (2009.07.21. 14:08) Ne ítéljetek!

2008.10.13. 09:09 Susybaby

A barátnőm együtt lakik a volt pasijával

Sziasztok, Sanyi vagyok!Nem éppen az a blogírós típus vagyok, de most már kénytelen vagyok kiadni magamból bizonyos dolgokat...Hát most mondhatnám azt, hogy milyen ember is vagyok, blablabla...de felesleges, úgyis minden most fog teljesen megváltozni körülöttem.

Lassan egy éve beleszerettem valakibe, aki már egy 4 éves párkapcsolatban él...tegyük hozzá, hogy már zátonyra futott kapcsolatban. Megszokás uralkodik köztük, köztünk pedig a szerelem. Tény és való, hogy nem volt éppen a legetikusabb lépés egy olyan lányba beleszeretni, aki már foglalt. Ezt aláírom...valami mégis azt súgta, hogy nekem kell ő, valami nem engedett nemet mondani...és ami talán a legfontosabb...nála sem...most már, hogy lassan egy éve tart ez az állapot, hát hogyis mondjam...sokszor próbáltuk már azt, hogy oké, kész, vége...egyszer sem sikerült...olyan erős kötelék alakult ki, melyre egyikünk sem számított...lassan már ez túlnő a szerelmen is, valami olyasmi ez, amit nem lehet leírni, nem lehet elmagyarázni, csak az tudja felfogni igazán, aki érzi ezt. Vagyis én és az illető lány. Ő a bizonytalanságra hagyatkozik, ezért nem képes feladni a mostani kapcsolatát, nem képes cselekedni, de szerintem ez azért már nevetséges...nem tudom, milyen bizonyítékot akar, de lassan önmagában kellene eldöntenie, hogy hogyan tovább...nem bír eldobni magától, mert megszakad a szíve, de esélyt sem akar adni...nem tudom, meddig tart eme idegörlő állapot, de lassan el kellene kezdenie gondolkodni, hogy a megszokottság mellett dönt, vagy a szerelem mellett. De ő tudja...


Nos...eltelt egy pár hónap....annyi bizonyos...de hogy sehova sem jut ez az egész dolog, ami most történik, az már egyenesen fáj. Augusztus elején ér a meglepő dolog: bejelenti, hogy végzett a barátjával, de anyagi gondok miatt kénytelen nála lakni, mert nem tud albérletet fizetni a főiskola tandíja mellett. Túl sok...Nem azért mondom, de ilyenkor egy épeszű ember nem nagyon hiszi el ezt a dolgot. Mindegy, ezek szerint én már bekattantam...Szeptember, hurrá, kezdődik a fősuli, ismét együtt...első két hét fantasztikus időket élünk meg, nagyon jól érezzük magunkat. Aztán kezd lefelé szárnyalni nála ez az állítólagos szerelem...kérdezem tőle, mi a baj, meg miért viselkedik így velem, válasz: "Ne haragudjak, lehet túlságosan bratyizósra fogtam..."...szerintem el tudjátok képzelni, milyen fejet vágtam akkor...szóval most ott tart ez az egész, hogy neki időre van szüksége...de könyörgöm, milyen időre?...Rendben van, én értem, 4 éves kapcsolatból lépett ki, okés...hosszú idő, megszokás, blabla....de hogy akarja velem elkezdeni?....úgy, hogy a volt barátjánál lakik? Közben velem van?....Nevetséges...(és ugye ráadásul lehet nem is igaz az egész...)...Úgysem fog tudni úgymond "átállni" rám, ha mindennap ott van vele, meg mindennap látja, nekem ne mondja meg senki, hogy ha előjön benne a megszokás érzése, akkor nem megy oda hozzá, stb....Ez így nagyon nehezen kivételezhető, szerintem...Egyre inkább úgy érzem, hogy nem más ez számomra, csak egy út a pokolba.....

7 komment

Címkék: kapcsolat bizonytalanság régi szenvedés várakozás új időkérés


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hölöm-Bölöm 2008.10.13. 10:09:22

Ha ennyire terhes neked a múltja, a régi kapcsolata,
mondd meg neki. Ha tényleg szeret, képesnek kell
lennie kijelölni a határokat. Mindent nem lehet. Tegyük fel a legjobbat, hogy nem hazudik,
tényleg csak anyagi okok miatt lakik a volt barátjánál. Javaslom, hogy vájkálj egy kicsit ebben a dologban,
kérdezd ki, hogy mennyi pénze van konkrétan, trükközz, mondd azt hogy tudsz egy olcsó albérletet egy aranyos havercsajnál,
akinek van egy fölös kisszobája kiadó, szóval ugrasd ki valahogy a nyulat a bokorból!

dalmata · http://szerelemblog.blog.hu 2008.10.13. 13:30:20

Sanyi, meddig jutottatok el a lánnyal? Volt szex is? Mert ha nem, akkor szinte biztos, hogy csak azt élvezi hogy figyelsz rá, meg törődsz vele, de igazából nem akar tőled semmit. Tipikus plátói a szerelem részéről.

Just A Broken Soul... 2008.10.13. 13:46:49

Eljutottunk a szexig is, már akkor is, mikor még együtt volt(van) a palijával.

Reni 2008.10.13. 15:35:26

upps...ismered a volt barátját? Biztos vagy benne, hogy ő is úgy tudja, hogy vége a dolognak? Ha én lennék ilyen helyzetben, biztos hogy nagyon szarul érezném magamat.

És tudom, hogy miről beszélek, mert az én barátom is együtt lakik a volt nőjével - igaz, nem kettesben hanem vannak még egy páran az albérletben, és a barátom így szeret élni (én pedig inkább egyedül). De van kulcsom a házhoz és akkor jövök és megyek, amikor akarok. Kérj te is egy kulcsot a lánytól, miért ne, hiszen már szakítottak, nem? Sőt ha jó fej a volt pasija, néha egy-egy sört is leguríthattok együtt!

Viszont nem bírnám ki, ha az az érzésem lenne, hogy nem kívánatos személy vagyok, vagy másodhegedűs. Remélem, tudtam segíteni.

Fiorentina 2008.10.13. 16:14:34

Hát elég nehéz ügy. Egyrészről tuti, hogy kötődik hozzád. Máskülönben nem csalta volna meg a pasiját. És igen, a megszokás nagy úr, de ha szerelmes beléd, akkor nem okozhat ez problémát. Én is azt tanácsolnám, mint Hölöm Bölöm: találj neki egy másik, olcsóbb albérletet. Aztán hozzád is költözhet, ha jól érzitek magatokat együtt. Nem akarlak elkeseríteni, de veled csalta a pasiját és nehogy téged is megcsaljon a későbbiekben....Őszinte vagyok, ezért írom le ezt. Persze te és a srác szívjátok meg a legjobban.

Susybaby · http://szerelemblog.blog.hu 2008.10.13. 17:55:13

Mindenképpen meg kell róla győződnöd, ha kell, kerülő úton is, hogy mi van kettőjük között. Tehát menj nyugodtan látogatóba, ismerkedj meg az ex-szel, vagy ahogy Reni írta, akár kérj kulcsot.

Hát, az igazat megvallva úgy tűnik, nem okoz neki lelki törést, hogy megcsalta a pasiját. Úgyhogy légy résen!

Just A Broken Soul... 2008.10.13. 19:37:51

Hát ez a kulcsos dolog halott ügy...mármint milyen pofa kellene ahhoz, hogy a barátja lakhelyére egyszer csak beállítok, hogy "Halihó, megjöttem!"? Ma pl. egy szót sem beszéltünk, nem is találkoztunk, szombaton írtam neki egy sms-t, hogy mi újság, hogy van, de válasz luxus...ma meg nem is keresett, de én sem...én mindig keresem, de ő sosem!...Tudom, hogy a fiúnak kell a lány után menni, de egy idő után azért nekem is éreznem kellene azt, hogy fontos vagyok neki, és például ez abban is megjelenik, hogy keres, találkozzunk, stb....
süti beállítások módosítása