Linkblog

Szerelem Blog

Susy, a nagy szerelmi és lelki tanácsadó blogja. :-) Sőt hamarosan Detlef barátom is beszáll a férfinem képviselőjeként. Azért gyűlünk itt össze, hogy megvitassuk egymás problémáit. Ha szeretnéd hogy rólad szóljon a post, írj a susybaby12 (kukac) gmail.com - ra!

Tipp

Ne a multikat támogasd, vásárolj magyar termelőktől! Én is kiteszek egy ilyen dobozt

Friss topikok

  • Detlef: Kulturált véleménynyilvánításért nem jár kitiltás, bármi is legyen az. :) "Teljesen úgy tűnik az ... (2010.04.20. 12:19) Gáz pasidumák és perverz állatok
  • drywater: Detlef, mikorra várható a bejegyzés folytatása? :) A B verziós herceg tökéletesen illik az önző n... (2010.04.18. 19:31) Párkapcsolati problémák - Miért nem udvarolnak a férfiak?
  • egypercc: Üdv! Szerintem légy vele öszinte és mond el mit érzel. Lehet ez a kapcsolat a végét járja. Én is í... (2009.11.05. 16:45) Furcsán viselkedik a barátnőm
  • Detlef: Én úgy gondolom, ez valahol természetes. Illetve a női egyenjogúság következménye. Ugye régen volt... (2009.10.03. 00:18)
  • susztera: Nem könnyű, de tudni kell különbséget tenni a szerelem és amit Te adott pillanatban, adott lelki á... (2009.07.21. 14:08) Ne ítéljetek!

2009.11.10. 00:30 Susybaby

A volt páromat nem pótolhatja...

Kedves Susy!
 
Azért írok neked, mert elég érdekes dologok történnek körülöttem és kicsit meg vagyok zavarodva.
Alig egy hónapja szakított velem a barátom, nagyon fáj,de nem zárja ki a lehetőséget, h visszajön majd hozzám. Egy ideig mindig másokat kérdezgettem, h visszajön-e, biztosat senki nem tud. Sztem meg fogja bánni, h szakított, én voltam az első komoly kapcsolata. De most igazából nem erről szeretnék írni, majd ennek egy külön levelet szentelek.
Most jön a nagy fordulat. A szakítás után megkerestem a volt zenekarom tagjait, h társaságba járjak, és őket nagyon szeretem. Az egyik sráccal az elejétől fogja izzott köztünk a levegő, nem a stílusom, de iszonyat jó pasi.
Most lehet engem akármekkora cédának nevezni, és nem is vagyok olyan, aki szerelem nélkül lefekszik vkivel, de a volt párommal már 3 hónapja nem sexeltünk és nagyon hiányzott.
Ez a srác nyíltan megmondta nekem, h ő nem akar kihasználni, és, h tudja, h soha sem lehet köztünk több sexnél, merth nála ez úgy megy, h szerelem első látásra, és hiszi, h van ilyen. Régen volt komoly kapcsolata. Lefeküdtünk egymással, csodás vele a sex. A nagy bajom az, h mindenkivel jól kijövök, közvetlen ember vagyok, de vele vhogy nem megy, szégyenlős vagyok előtte, és sokszor be is égek, mert van egy stílusa, meghát nagyon be is jön a srác.
Mondta, h ebből soha nem lesz több, de mégis, lehet, h csak a sex miatt, de társaságban is odabújt hozzám, mikor kicsit sokat ittam, odajött megnézni, h mivan velem. Kérlek, segítsetek, h jobban meg tudjak előtte nyílni, h ne szégyeljem magam, és ne is égessem le magam.
A volt páromat nem pótolhatja, de vhogy mégis úgy érzem, h nekem egy idő után lehet, h több kell majd sexnél. H érhetném el, h megggondolja magát? Mert hallottam már olyan történetekről, ahol tuti volt, h több nem lehet, aztán mégis komoly lett a dolog. Tévedés ne essék, a volt páromhoz még kötnek érzelmek, de ez a srác is megmozgatott bennem vmit.
Kérlek, ne olyan tanácsokat adjatok, h hagyjam, nem akarom, h kihasználjon, de nem bánnám, ha sikerülne meghódítanom.
Élem az életemet, és ki tudja, mi lehet. Tényleg nem vagyok olyan, aki könnyen odaadja magát, de neki mégsem tudok ellenálni soha. Sztetek meghódíthatoma szívét is? De főképp, mit tegyek, h ne legyek szégyenlős előtte, és ezáltal ne is égessme le magát azzal, h béna vagyok? Sürgős lenne, mert nagyon meg vagyok zavarodva. Előre is köszi!
 
 

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása