Linkblog

Szerelem Blog

Susy, a nagy szerelmi és lelki tanácsadó blogja. :-) Sőt hamarosan Detlef barátom is beszáll a férfinem képviselőjeként. Azért gyűlünk itt össze, hogy megvitassuk egymás problémáit. Ha szeretnéd hogy rólad szóljon a post, írj a susybaby12 (kukac) gmail.com - ra!

Tipp

Ne a multikat támogasd, vásárolj magyar termelőktől! Én is kiteszek egy ilyen dobozt

Friss topikok

  • Detlef: Kulturált véleménynyilvánításért nem jár kitiltás, bármi is legyen az. :) "Teljesen úgy tűnik az ... (2010.04.20. 12:19) Gáz pasidumák és perverz állatok
  • drywater: Detlef, mikorra várható a bejegyzés folytatása? :) A B verziós herceg tökéletesen illik az önző n... (2010.04.18. 19:31) Párkapcsolati problémák - Miért nem udvarolnak a férfiak?
  • egypercc: Üdv! Szerintem légy vele öszinte és mond el mit érzel. Lehet ez a kapcsolat a végét járja. Én is í... (2009.11.05. 16:45) Furcsán viselkedik a barátnőm
  • Detlef: Én úgy gondolom, ez valahol természetes. Illetve a női egyenjogúság következménye. Ugye régen volt... (2009.10.03. 00:18)
  • susztera: Nem könnyű, de tudni kell különbséget tenni a szerelem és amit Te adott pillanatban, adott lelki á... (2009.07.21. 14:08) Ne ítéljetek!

2008.10.07. 08:39 Susybaby

Részegen összejöttem valakivel. :S Segítség!!!!!

Fogalmam sincs mit csináljak! Szombaton egy haver megkérdezte, hogy járunk -e együtt, ez egy buliban volt, és én már jól éreztem magam...
A másnapi ébredéskor jöttem rá, hogy igent mondtam...és ő most a barátom.Tul. képpen tök jó lenne vele amióta ismer tudom hogy szerelmes belém és ez nem most kezdődött, leszokott a kedvemért a cigiről és elfogadja hogy nem szexelek ésatöbbi..és jól is néz ki.

Az a baj, hogy leszbikus vagyok!!!
Fiúkkal játszadozni OK...de nem együttjárni velük >_<
Ma hazahozott a suliból...és érzem, hogy tényleg nem érzek iránta semmit...
Túl nyuszi vagyok hogy szakítsak...
És néhány nap után már kifejezetten gáz a dolog...az arcába hazudtam, hogy én is szeretem őt...és ettől olyan boldog...

rossz a lelkiismeretem emiatt. Lehet hogy nagyon csúnya dolog, de kinyomom majd a telefont ha keres, és rejtve maradok az MSN-en...végre a saját életemet is szeretném élni...
Annyira nehéz így...mit csináljak, hogy könnyebb legyen?

írjatok gyorsan! Noémi
 

7 komment

Címkék: hazugság leszbikus együttjárás segítségkérés


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dalmata · http://szerelemblog.blog.hu 2008.10.07. 21:12:51

Ok, ha bűntudatod van, menj el a legközelebbi templomba és gyónj meg! Mit cirkuszolsz?? Olvasom ezt a blogot mintha az oviban lennék. Először mindenki sír hogy nincs semmilye, aztán ha meg megkapta amit akart, kezdődik az igazán nagy nyávogás.

Hogy mi a különbség a férfi + nő között, azt hiszem elmondták már a szüleid. Tehát tudod hogy neki mije van, ami neked nincs. Van itt elég, még nálad is meggondolatlanabb ember. Meg kit érdekel a te hülyeséged ahogy a dolgaidat intézed.

Témánál maradva, egyet tehetsz, hogy kikeveredj a dologból, beszélj vele, és mondd el neki hogy te a lányokat szereted. Ezzel magadnak is jót teszel, legalább ismét a szemébe tudsz majd nézni...

kankalinos 2008.10.08. 07:00:53

"elfogadja hogy nem szexelek ésatöbbi" ???

"Fiúkkal játszadozni OK...de nem együttjárni velük"????

Hány éves vagy, ha szabad kérdeznem?

havajj 2008.10.10. 18:22:01

szerintem hazudj neki tovább egészen az eljegyzésig
hülyepicsa

najti.thenewshit 2008.10.10. 19:25:28

ez a blog miiii?
kb olyan feeling: irjuk ki nemi eletunket msn szemelyes uzenetbe...
ez igy miiii?
csak nezek..mindenki olyan faszsagok miatt nyavog. ez mar telleg durva.
ha szeretsz vkit nem csalod meg.
ha leszbikus vagy nem allsz le fiukkal meg reszegen se.
miaz h fiukkal jatszani ok?
hat jatsszal magaddal konyorgom..
azt hittem ez vmi komolyabb dologrol szol...mint pl hogyan tartsunk meg egy kapcsolatot tobb evig...
egyaltalan nem ertem ertelmet, mert ha vmi problema van ez nem fogja megoldani..neked kell.
illetve nektek, a parotokkal..
nekem ez a velemenyem.
tsokolom.

escudo · http://escudo.blog.hu 2008.10.10. 19:25:29

Kankalinos kérdését megerősítve, hány éves vagy? Elég fiatal lehetsz, ha még nincs szexuális életed, és azt hiszed, hogy a lányokhoz vonzódsz. Szerintem nyíltan nem kellene ilyet kijelentened, mert teljesen úgy tűnik, mintha valami egyfajta divatot követnél. Ha már voltál kapcsolatban egy fiúval, vagy többel, és sehogy sem működik, esetleg akkor térjél vissza erre a leszbikus témára. Ha egy kicsit idősebb leszel, rájössz, hogy nem egészen így mennek a dolgok. "Az arcába hazudtam, hogy én is szeretem őt." - olyan régóta talán nem vagytok együtt, hogy ezt egy okos ember elhiggye. Tanácsom, hogy mondd meg neki nyíltan, őszintén, hogy nem szereted, és ha úgy érzed, akkor azt is, hogy hagyjon téged békén. Ettől függetlenül persze udvarolhat, de ha határozott csajszi leszel, majd tudod ezt kezelni. Valahogy el kell indulni. És végül: ha most megfutamodsz, és nem teszed egyenesbe a dolgokat, akkor legközelebb még nehezebb feladattal kell megküzdened.

Susybaby · http://szerelemblog.blog.hu 2008.10.10. 23:29:01

A levélíró gimnazista. Najti: 'azt hittem ez vmi komolyabb dologrol szol...mint pl hogyan tartsunk meg egy kapcsolatot tobb evig...'

Türelem, az is sorra fog kerülni.

Dead-End 2008.10.14. 12:51:13

Egyetértek escudoval abban, hogy a dolog olyan, mintha valami divatot követne az ember. Ugyanez a helyzet mostanában a chattel is, ahová járok. A 14-18 közötti lányok nagy része ún. "divatleszbi", vagyis csak azért jön a chatre, hogy lányokkal ismerkedjen, mert most az a divat. Legtöbbnek soha nem volt semmilyen kapcsolata, és nem tudja megmagyarázni a leszbikusságát, egyszerűen annyival indokolják, hogy lánnyal jobb, mint fiúval - holott valójában nem is tudják.
süti beállítások módosítása