Linkblog

Szerelem Blog

Susy, a nagy szerelmi és lelki tanácsadó blogja. :-) Sőt hamarosan Detlef barátom is beszáll a férfinem képviselőjeként. Azért gyűlünk itt össze, hogy megvitassuk egymás problémáit. Ha szeretnéd hogy rólad szóljon a post, írj a susybaby12 (kukac) gmail.com - ra!

Tipp

Ne a multikat támogasd, vásárolj magyar termelőktől! Én is kiteszek egy ilyen dobozt

Friss topikok

  • Detlef: Kulturált véleménynyilvánításért nem jár kitiltás, bármi is legyen az. :) "Teljesen úgy tűnik az ... (2010.04.20. 12:19) Gáz pasidumák és perverz állatok
  • drywater: Detlef, mikorra várható a bejegyzés folytatása? :) A B verziós herceg tökéletesen illik az önző n... (2010.04.18. 19:31) Párkapcsolati problémák - Miért nem udvarolnak a férfiak?
  • egypercc: Üdv! Szerintem légy vele öszinte és mond el mit érzel. Lehet ez a kapcsolat a végét járja. Én is í... (2009.11.05. 16:45) Furcsán viselkedik a barátnőm
  • Detlef: Én úgy gondolom, ez valahol természetes. Illetve a női egyenjogúság következménye. Ugye régen volt... (2009.10.03. 00:18)
  • susztera: Nem könnyű, de tudni kell különbséget tenni a szerelem és amit Te adott pillanatban, adott lelki á... (2009.07.21. 14:08) Ne ítéljetek!

2008.10.02. 08:51 Susybaby

Neki vicces, nekem nem

Újabb levél (Heni):

Sziasztok!

Szerelmi bánatom volt három hónapja, akkor 59 kiló voltam, 170 centivel. Nem bírtam enni. Most ismét visszahíztam a rendes súlyomra, a százhetven centihez 62 kiló vagyok.

A barátom mindig dagadtkának meg gömbinek nevez, pedig tudja hogy ez milyen rosszul esik. Én direkt nem vágom a fejéhez a kezdődő kopaszodását. Tűrjem tovább a megjegyzéseit? Lehet, hogy túl nagy ügyet csinálok a dologból?

9 komment

Címkék: vicc poén kövér túlsúly


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HarisnyaFétis · http://www.webturi.fw.hu 2008.10.02. 10:55:37

Szia, sztem ha már megmondtad neki hogy az efféle megjegyzésektől rosszul vagy, és hogy többet nem akarod hallani őket, és ő lesz*ja, akkor nyugodtan oszd ki, mert ez bunkóság. Beszélj vele nyíltan és világosan, és figyeld miként reagál.

Darius 2008.10.05. 12:59:58

Lehet hogy neki nagyon vicces, de ha téged megsért vele, és nem érdekli hogy megsért, akkor ez szemétség tőle. Magyarázd el neki mégegyszer, világosan, hogy mennyire nem élvezed az efféle beszólásokat! És ha továbbra sem hagyja abba, én a helyedben nem csupán a fejér olvasnám a hibáit, hanem keresnék egy megértőbb barátot!

Üdv, Darius

Aineshaw 2008.10.07. 08:46:30

Micsoda?? Ki mondta hogy 62 kiló 170 centinél az kövér??

Hánynom kell, ha azt hallom hogy egy nő legyen ötven kilós, mindegy hogy milyen magassággal..kibaszott beteg dolog!
Egyszerűen mondd a szemébe, vagy csak sorold fel a dolgokat ami Neked nem tetszik rajta! Legalább megtudja milyen érzés.

kankalinos 2008.10.07. 11:06:14

Yeah! Mától fogva nem eszek! Eddig azt hittem, karcsú vagyok! 168 cm magas, 58 kiló!
Segítség!!! :-)

Fricike 2008.10.07. 11:12:12

Mi a fasznak magyarázod neki??? Ha nincs annyi esze hogy felfogja, minek? Hogy ha ilyeneket mond, akkor a lánynak könnyen elege lesz és szakít? (És akkor írja majd a kétségbeesett leveleket ide: "A barátnőm érthetetlen módon szakított velem. Túl kedves voltam vele? A lányoknál csak a macsók a jók?" Mert a hülyegyerek nem ért semmit.)

dalmata · http://szerelemblog.blog.hu 2008.10.08. 09:26:54

Ha amúgy minden rendben van a kapcsolatban, akkor ez is csak egy 'becenév', úgy mint ha a kopasz embert Hókuszpóknak vagy Fürtöcskének hívjuk.

sunyi 2008.10.08. 21:27:42

Hmmm...én és az exem mindig azzal piszkálódtunk, hogy egymást duckónak meg husinak neveztük. nagyon jól megvoltunk így mind a ketten. ha nem tetszik hogy a barátod így hív, mondd meg neki tisztán és világosan. Egyszerű és nagyszerű. Ha nem hagyja abba, üvölts rá teljes erődből amikor legközelebb csinálja, ebből már tudni fogja hogy mi az ábra.

ronnie 2008.10.09. 08:54:28

Hahaha, én érzem magam hülyének amikor olvasom...úristen micsoda kövérség...remélem csak VICC....nem gondolhatod komolyan...a férfiak nem így gondolkodnak...a te magasságoddal 62kg teljesen normális...semmiképpen se duci...normális...teljesen normális...ne hagyd hogy telebeszéljék a fejedet...és te se beszélj be magadnak hülyeséget...és te is eressz el néha hasonló kiszólásokat az ő hibáit illetően...csak nyugodtan, semmi izgalom...

Julcsi 2008.10.09. 20:39:08

Ha rosszul esik, mondd meg neki. Más becenevet is ki tud találni, ha akar. Egyébként meg nem vagy kövér!
süti beállítások módosítása