Linkblog

Szerelem Blog

Susy, a nagy szerelmi és lelki tanácsadó blogja. :-) Sőt hamarosan Detlef barátom is beszáll a férfinem képviselőjeként. Azért gyűlünk itt össze, hogy megvitassuk egymás problémáit. Ha szeretnéd hogy rólad szóljon a post, írj a susybaby12 (kukac) gmail.com - ra!

Tipp

Ne a multikat támogasd, vásárolj magyar termelőktől! Én is kiteszek egy ilyen dobozt

Friss topikok

  • Detlef: Kulturált véleménynyilvánításért nem jár kitiltás, bármi is legyen az. :) "Teljesen úgy tűnik az ... (2010.04.20. 12:19) Gáz pasidumák és perverz állatok
  • drywater: Detlef, mikorra várható a bejegyzés folytatása? :) A B verziós herceg tökéletesen illik az önző n... (2010.04.18. 19:31) Párkapcsolati problémák - Miért nem udvarolnak a férfiak?
  • egypercc: Üdv! Szerintem légy vele öszinte és mond el mit érzel. Lehet ez a kapcsolat a végét járja. Én is í... (2009.11.05. 16:45) Furcsán viselkedik a barátnőm
  • Detlef: Én úgy gondolom, ez valahol természetes. Illetve a női egyenjogúság következménye. Ugye régen volt... (2009.10.03. 00:18)
  • susztera: Nem könnyű, de tudni kell különbséget tenni a szerelem és amit Te adott pillanatban, adott lelki á... (2009.07.21. 14:08) Ne ítéljetek!

2008.10.08. 07:30 Susybaby

Ti hogy éreztétek magatokat egy új kapcsolat elején, egy friss szakítás után?

 

Ez év áprilisában végetért egy 8 éves kapcsolatom. A szakítás nagyon nehéz volt, de időközben rájöttem hogy nem ő volt a nagy Ő. :) Mégs, a sok együtt töltött idő után, az emlékek miatt, a megszokás, a meghittség ami kialakult köztünk...szóval nehéz volt. Ez volt az első ilyen szakításom.

Júniusban egészen váratlanul megismerkedtem az új barátommal, aki pár évvel fiatalabb mint én, és nagyon szerelmesek vagyunk. Úgy vagyok szerelmes belé, ahogy a régi pasimba soha nem voltam. Nagyon boldogok vagyunk egymással, és illünk is egymáshoz.

Mégis, gyakran nagyon zaklatottnak érzem magam, fogalmam sincs miért. Sokszor szomorúan gondolok vissza a régi szép időkre, hiányzik az exem, a sok szép élmény együtt, és a meghittség.

Bár szerelem és szenvedély fűz a mostani pasimhoz, hiányzik a bizalmasság a régivel, például amikor telefonálunk az nehéz nekem, pedig tudom, hogy már nem szeretem.

A szakítás óta élvezem hogy több idő jut magamra. Először költözök saját lakásba, ahol csak én vagyok. És ennek tök örülök. És az is jó hogy végre 'érzem magamat' egy ennyire hosszú kapcsolat után.

És mégis szeretem az új pasimat, és nem szeretném ha elhanyagolva érezné magát. Igényli az összebújást, a közelséget, mert neki régóta ez az első komoly kapcsolata. Ez néha terhes számomra. És ez frusztrálja őt...

Ismerős a helyzet valamelyikőtöknek?
Madame

Szólj hozzá!

Címkék: szakítás új volt pasi


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása